АІ-стартапи почали показувати рекламу Google у листуванні з чат-ботами

22:38, 01.05.2025

Google почала показувати рекламу в діалоговому інтерфейсі листування з чат-ботами стартапів. Цим заходом холдинг Alphabet намагається зберегти лідерство в галузі цифрової реклами - позиціям компанії загрожує розвиток ринку генеративного штучного інтелекту.

Мережа Google AdSense for Search, яка традиційно показує рекламу в результатах пошуку на інших сайтах, розширила свою присутність - тепер реклама з'явилася в листуванні з чат-ботами, яких запускають стартапи, що спеціалізуються на технологіях штучного інтелекту, звертає увагу Bloomberg. Google почала тестувати це рішення ще торік, і тепер до програми долучилися кілька стартапів, зокрема пошукові застосунки iAsk і Liner, повідомили джерела видання.

Показ реклами поруч із видачею власної пошукової системи - основа бізнесу Google. Загрозою для нього стали нові впливові учасники ринку, зокрема OpenAI і Perplexity AI. Вони прагнуть переманити аудиторію пошукового гіганта продуктами, що допомагають користувачам швидше знаходити бажане. Google докладає значних зусиль, щоб зберегти своє лідерство, і вирішальне значення в реалізації цього проєкту матимуть нові способи монетизації генеративного ШІ. "AdSense for Search доступний для сайтів, які хочуть показувати релевантну рекламу у своїх діалогових ШІ-продуктах", - підтвердили в Google. Представники iAsk і Liner коментувати свої відносини з пошуковим гігантом відмовилися.

Діяльність Google та її вплив на рекламну економіку все частіше стає предметом інтересу регулюючих органів. Дохід пошукової служби Google за підсумками 2024 року склав $198 млрд - близько 60 % річних продажів холдингу Alphabet. У квітні федеральний суд США ухвалив, що компанія є монополістом у сфері інтернет-реклами, але, за версією самої Google, вона займає домінуюче становище, тому що пропонує ефективні та прості в роботі рекламні інструменти. Тепер вона налагодила відносини зі стартапами, прагнучи не втратити доходів, навіть якщо її частка на ринку пошуку скоротиться.

Спільна робота зі ШІ-стартапами допоможе компанії промацати ґрунт для рекламних продуктів на ринку чат-ботів зі ШІ. Молоді компанії часто вибудовують бізнес-моделі на основі рекламних механізмів, які допомагають компенсувати високі витрати на обчислювальні АІ-ресурси. Деякі нові гравці налагодили відносини безпосередньо з рекламодавцями: так, Perplexity пропонує брендам можливість виступати спонсорами додаткових запитів з боку користувачів. Сервіс iAsk показує рекламу під відповідями ШІ; Liner виводить кілька оголошень у контексті користувацьких запитів - користувачі чат-ботів традиційно рідше переходять за рекламними посиланнями, але в компанії повідомили, що прагнуть зробити систему "більш схожою на дуже ранню версію пошукової реклами Google", тобто показувати невелику кількість оголошень, тісно пов'язаних із запитом.

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини


купить телефон в Одесі, Україна

eStore – інтернет-магазин Apple