|
||
Apple більше не є лідером за поставками смарт-годинників у світі — вперше першість перейшла до Huawei
За підсумками II кварталу 2025 року Huawei вперше випередила Apple за обсягами поставок розумних годинників і вийшла на перше місце у світі, свідчить статистика Counterpoint Research. Ключову роль у досягненні зіграв китайський ринок, який забезпечив зростання світових поставок пристроїв на 8% рік до року.
За минулий рік Huawei збільшила поставки смарт-годинників на 52% — це найвищий показник динаміки в десятці провідних світових брендів. Китайський технологічний гігант обігнав Apple за рахунок широкого асортименту продукції, стабільного зростання на внутрішньому ринку, а також конкурентоспроможних цін у середньому та преміальному сегментах. Більше трьох чвертей відвантажень припало на Китай, при цьому більша частина асортименту потрапила в ціновий діапазон від $100 до $400. Компанія активно посилює присутність і в інших регіонах: в Європі, Африці, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та на Близькому Сході. У Apple ж світові поставки смарт-годинників скорочуються вже сьомий квартал поспіль — і утримувати лідерство американський виробник більше не зміг. Провідні позиції він зберіг тільки в сегменті просунутих розумних годинників за рахунок потужної екосистеми iOS і відданої аудиторії.
У II кварталі 2025 року Китай вперше став найбільшим ринком просунутих смарт-годинників з повноцінною ОС. Цьому сприяли наявність доступних моделей, державні субсидії, глибока інтеграція з місцевими екосистемами додатків, а також спад на північноамериканському ринку. Позитивна динаміка світового ринку збережеться як мінімум до кінця року, вважають аналітики: річне зростання очікується на рівні близько 7%. Високий попит стимулюється інтеграцією функцій ШІ та сенсорами нового покоління, які допоможуть точніше відстежувати показники здоров'я власників. Виробники пропонують продукцію у всіх цінових категоріях, залучаючи як покупців, які вперше купують смарт-годинники, так і тих, хто вирішив оновити пристрій. Очікується зростання екосистем Huawei HarmonyOS, Google Wear OS і Apple WatchOS. А ось Apple і Samsung, на думку експертів, доведеться піднатиснути. Однієї відданості бренду стає недостатньо: споживачі очікують функцій на рівні медичного обладнання, персоналізації з ШІ і збільшеного часу автономної роботи. Якщо американський і корейський технологічні гіганти зуміють по-справжньому розширити можливості розумних годинників вже в другій половині поточного року, вони зможуть відновити свої позиції. Китайські виробники продовжують задавати темп в таких аспектах, як масштаби виробництва, доступність і глибока інтеграція з екосистемами. На ринку розпочався черговий виток інновацій — у довгостроковій перспективі ключову роль відіграватимуть функції, пов'язані зі ШІ та охороною здоров'я. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|