|
||
Apple перестала обманювати користувачів і прибрала твердження, що Apple Intelligence «доступний зараз»Схоже, що останнім часом традиційно агресивний маркетинг Apple став випереджати реальні можливості компанії, що зробило їй ведмежу послугу. Apple була змушена припинити вказувати ШІ-функції Apple Intelligence як «доступні зараз» після запиту Національного рекламного підрозділу (National Advertising Division, NAD). Інформацію про доступність цих функцій було видалено зі сторінки Apple Intelligence наприкінці березня.
NAD є підрозділом некомерційної організації BBB National Programs, який контролює правдивість і достовірність більшості національних рекламних кампаній у США. NAD рекомендувало Apple «припинити або змінити» формулювання «доступно зараз» щодо функцій штучного інтелекту, оскільки частина з них досі недоступна, а виноска, прикріплена до заяви, «недостатньо зрозуміла, помітна і не розташована поруч з основним твердженням».
За словами представника Apple, «хоча ми не згодні з висновками NAD щодо функцій, які доступні користувачам уже зараз, ми цінуємо можливість взаємодіяти з цією організацією і будемо дотримуватися її рекомендацій». Можливо, нинішньому керівництву компанії варто частіше освіжати в пам'яті документ «Маркетингова філософія Apple», випущений ще за часів Стіва Джобса (Steve Jobs). Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|