
Під час брифінгу за підсумками фінансового звіту Alphabet за II квартал глава холдингу Сундар Пічаї (Sundar Pichai) розповів про роботу над режимом штучного інтелекту в пошуку, про нову флагманську модель Gemini 2.5 Pro і функцію Deep Search, які Google зараз активно розгортає.
У пошукового ШІ-режиму «вже більше 100 млн активних користувачів на місяць у США та Індії»; тестування «ШІ-пошуку повного циклу» стартувало в березні, повноцінний запуск функції в США відбувся наприкінці травня, в Індії — на початку липня. Минулого тижня Google почала розгортати загальнодоступну версію Gemini 2.5 Pro — передплатники Google AI Pro і AI Ultra тепер можуть переходити на неї. У десктопній і мобільній веб-версіях з'явилася функція «глибокого дослідження» (Deep Search); але вона поки що відсутня в додатках для Android і iOS, а перемикати моделі в ШІ-пошуку можна тільки після отримання видачі за першим запитом.
У відповідь на численні запитання про те, чому у Google є і пошуковий додаток з режимом ШІ, і окремий додаток чат-бота Gemini, Сундар Пічаї відповів, що «є кілька варіантів використання, при яких можна отримати відмінний результат в обох додатках, але є і специфічні». Пошуковий ШІ-режим більше підходить для «інформаційно-орієнтованих» запитів, тоді як в Gemini пошук є лише одним з інструментів — чат-бот є скоріше помічником у виконанні конкретних завдань, включаючи генерацію відео та програмного коду.
«Я радий, що у нас є дві площини, і ми можемо впроваджувати інновації в обох цих областях. І звичайно, будуть області, в яких додатки працюватимуть спільно, а з часом, думаю, ми зможемо зробити їх роботу зручнішою для наших користувачів», — підсумував пан Пічаї.