Лише кілька днів минуло відтоді, як Google презентувала свій новий АІ-генератор відео Veo 3, а він уже став доступним користувачам із 71 країни. Випробувати новинку на ділі зможуть передплатники застосунку Gemini з десятків країн, але на території ЄС сервіс поки недоступний. Про це у своєму акаунті в соцмережі X повідомив глава Google Labs і Gemini Джош Вудворд (Josh Woodward).

Згідно з наявними даними, взаємодіяти з Veo 3 можуть передплатники Gemini Pro, які отримають пробний пакет на 10 генерацій відео через веб-інтерфейс. На даному етапі пакет із десяти генерацій є одноразовим, тобто не буде оновлений після закінчення якогось періоду часу. Власники підписки Ultra вартістю $250 на місяць отримають максимально дозволену Google кількість генерацій, які будуть оновлюватися щодня. У режимі Flow, який орієнтований на творців відеоконтенту за допомогою ШІ, передплатники Ultra зможуть генерувати до 125 роликів на місяць, а передплатники Pro - до 10 роликів на місяць.
На цьому етапі не обійшлося без деяких обмежень. ШІ-генератор Veo 3 працює тільки у веб-версії Gemini Pro і підтримує генерацію звукового супроводу тільки англійською мовою, хоча в деяких випадках може з'являтися мова іншими мовами. Незважаючи на це та обмежену доступність, у Veo 3 є всі шанси стати вірусною сенсацією Google у сфері ШІ. Інтернет уже заполонили створені за допомогою цього сервісу ролики, що показують, як поєднання відео та аудіо встановлює новий стандарт якості для контенту, що генерується за допомогою ШІ.
Також наголошується, що Veo 3 з вражаючою точністю слідує підказкам користувачів. Це підвищує якість створюваного контенту, але водночас дає змогу генерувати фейкові відео, які виглядають і звучать як справжні. В одному з прикладів користувач згенерував відео з вигаданого автомобільного шоу, яке виглядає цілком реалістично.
Однак зловмисники можуть задіяти сервіс для генерації відео з висловлюваннями політиків, масовими протестами і якимись іншими ситуаціями для маніпулювання громадською думкою. Veo 3 підтверджує побоювання з приводу значущої ролі ШІ в поширенні дезінформації та одночасно демонструє, наскільки далеко просунулися технології. Ще кілька років тому створення якісного фейкового відео із заміною обличчя вимагало багатогодинної роботи і наявності серйозних технічних навичок. Сьогодні кілька рядків тесту дають змогу генерувати реалістичні сцени з природним звуком. Усе це свідчить про те, що людям слід ретельніше перевіряти достовірність контенту, який вони переглядають, не приймаючи все побачене за дійсність.