Lenovo Group оголосила фінансові результати першого кварталу 2025/26 фінансового року

20:17, 16.08.2025

 Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) разом зі своїми дочірніми компаніями («Група») сьогодні оголосила результати першого кварталу 2025/26 фінансового року, повідомивши про значне збільшення загального доходу та прибутку групи. Виручка зросла на 22% у річному обчисленні до 18,8 млрд доларів США, а чистий прибуток збільшився на 108% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 505 млн доларів США. На основі показника, що не відноситься до гонконгських стандартів фінансової звітності (non-HKFRS),  чистий прибуток зріс на 22% у порівнянні з минулим роком і склав 389 мільйонів доларів США, з урахуванням скоригованого негрошового прибутку від справедливої вартості варантів.

Усі основні бізнес-групи продемонстрували стабільне двозначне зростання доходів у порівнянні з попереднім роком, причому комп’ютерний бізнес показав особливо високі результати, продемонструвавши найвищий темп зростання доходів за останні 15 кварталів поспіль і рекордну частку ринку в 24,6%. Різні напрями зростання Групи продовжують набирати обертів, а частка доходів від некомп'ютерних продуктів зросла майже на піввідсотка в порівнянні з попереднім роком і склала 47%. Усі регіони збуту продемонстрували високе або відносно високе зростання доходів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сильні результати підкріплюють здатність і відданість Lenovo зберігати конкурентоспроможність, підтримувати частку ринку та забезпечувати прибутковість в умовах складного зовнішнього середовища.

На результати вплинули три основні стратегічні фактори. По-перше, завдяки рішучій реалізації своєї гібридної концепції штучного інтелекту Група використовує безпрецедентні можливості штучного інтелекту. По-друге, це зобов'язання щодо постійних інвестицій в інновації, завдяки чому витрати на дослідження і розробки зросли на понад 10% у порівнянні з попереднім роком, що сприяло прогресу Групи в досягненні довгострокових цілей щодо створення персональних і корпоративних AI-двійників. І по-третє, це операційна досконалість, включаючи унікальну модель виробництва ODM+, збалансоване глобальне покриття продажів та модель «Глобальне/Локальне», яка поєднує глобальні джерела постачання та ресурси з локальною доставкою.

Поєднання цих факторів надає Групі максимальну гнучкість та стійкість для проходження ринкових циклів та геополітичної невизначеності. Дивлячись у майбутнє, Lenovo залишається відданим меті впроваджувати новаторські рішення для клієнтів, забезпечувати вищу віддачу для акціонерів та створювати тривалу цінність для всіх зацікавлених сторін і спільнот у світі.

Коментар голови правління і генерального директора Lenovo — Юаньціня Яна (Yuanqing Yang):

«Завдяки стійкості та гнучкості нашого ланцюга поставок і операційній досконалості ми подолали виклики, пов'язані з коливанням тарифів і геополітичною ситуацією, і досягли значного зростання як виручки, так і прибутку. Ці рекордні результати за перший квартал підкреслюють нашу здатність виконувати обіцянку щодо збереження конкурентоспроможності та постійного зростання нашого бізнесу. У перспективі ми будемо й надалі рішуче реалізовувати нашу гібридну стратегію штучного інтелекту, спрямовану на втілення концепції «Smarter AI for all», невпинно впроваджувати інновації в продукти та рішення в галузі персонального та корпоративного штучного інтелекту, а також послідовно зміцнювати нашу операційну конкурентоспроможність, щоб досягти сталого зростання та підвищення прибутковості».

Фінансові показники: 

 

Квартал 1 25/26

US$ млн

Квартал 1 24/25

US$ млн

Зміна

Виручка групи

18,830

15,447

22%

Дохід до сплати податків

622

313

99%

Чистий прибуток (показник прибутку акціонерів компанії)

505

243

108%

Чистий прибуток (показник прибутку акціонерів компанії – non-HKFRS)

389

320

22%

Базовий прибуток на акцію (центи США)

4.12

1.99

107%

Керівництво Lenovo закликає інвесторів, аналітиків та широке коло громадськості зосереджувати увагу на показниках non-HKFRS, які не враховують вплив негрошових статей, пов'язаних з варантами та конвертованими облігаціями в рамках стратегічного співробітництва Lenovo з Alat. Показники non-HKFRS дають більш чітке уявлення про основну операційну діяльність Групи, оскільки негрошові статті, пов'язані з варантами та умовними відсотками за конвертованими облігаціями, як очікується, збережуться до кінця 2027/2028 фінансового року.

Intelligent Devices Group (IDG): Сильне зростання у всіх напрямках, лідерство в персональному ШІ

Результати 1-го кварталу 25/26 фінансового року:

  • Загальні доходи IDG зросли майже на 18% у річному обчисленні, досягнувши 13,5 млрд доларів США, при цьому бізнес ПК та смарт-пристроїв показав 19% річного зростання доходів — найшвидший темп за останні 15 кварталів. Усі регіони продажів продемонстрували двозначне зростання доходів у сегменті ПК та смарт-пристроїв.

  • Бізнес ПК та смарт-пристроїв зберіг лідерські показники прибутковості в галузі, забезпечивши операційний прибуток понад 8% завдяки сильним результатам високоприбуткових сегментів. 

  • Лідерство на ринку ПК було додатково зміцнене рекордною часткою ринку на рівні 24,6%, разом з тим збільшився відрив від гравця номер два.

  • Поширення ПК з штучним інтелектом прискорилося, вони становлять понад 30% усіх поставок ПК Lenovo. Lenovo посідає перше місце у світі в сегменті ПК з Windows AI, маючи 31% частки ринку.

  • Дохід від продажу смартфонів зріс на 14% у порівнянні з минулим роком і склав 2,2 млрд доларів США, а обсяг продажів перевищив ринок протягом восьми кварталів поспіль. На ринках за межами Китаю частка ринку смартфонів досягла рекордного рівня, а завдяки успіху телефону Razr компанія Motorola посіла перше місце серед виробників складаних (розкладних і складаних) телефонів із часткою ринку понад 50%.

  • У майбутньому IDG продовжуватиме розвивати пристрої з нативними агентами у різних формах, одночасно збагачуючи екосистему додатків для AI Super Agent, щоб підвищити залученість користувачів агентів. Це сприятиме реалізації концепції «One AI, Multiple Devices», позиціонуючи пристрої з нативними агентами як точку входу для персонального ШІ.

Infrastructure Solutions Group (ISG): Стійке високоефективне зростання, формування довгострокової конкурентоспроможності

Результати 1-го кварталу 25/26 фінансового року:

  • ISG продемонструвала сильне зростання доходів на 36% у річному обчисленні, досягнувши 4,3 млрд доларів США, завдяки ефективній реалізації своєї двопрофільної стратегії у бізнесі постачальників хмарних послуг (CSP) та бізнесі для підприємств та малих і середніх бізнесів (E/SMB).

  • Зростання підтримується збільшеними інвестиціями в інфраструктуру ШІ та R&D, а також підвищенням конкурентоспроможності сегмента E/SMB, незважаючи на їхній короткостроковий вплив на прибутковість.

  • Доходи бізнесу з інфраструктури ШІ більш ніж подвоїлися у річному обчисленні завдяки потужному портфелю замовлень та чіткому продуктовому плану на майбутнє. Виручка від інноваційних рідинних охолоджувальних рішень зросла на 30% у річному обчисленні.

  • Дивлячись у майбутнє, ISG прагне інвестувати в забезпечення довгострокового зростання та створення цінності шляхом стратегічного розширення ринку, трансформації бізнес-моделі E/SMB, інновацій в інфраструктурі ШІ та розробки продуктів, щоб залишатися лідером у галузі штучного інтелекту та забезпечувати диференційовану глобальну конкурентоспроможність. Група впевнена, що ISG не тільки збереже середньо- та довгострокове зростання, але й забезпечить більш високу рентабельність.

Solutions and Services Group (SSG): Високе зростання та висока прибутковість, розкриття переваг гібридного ШІ Lenovo

Результати 1-го кварталу 25/26 фінансового року:

  • SSG продемонструвала черговий рекордний квартал за доходами, збільшивши їх на 20% у річному обчисленні до 2,3 млрд доларів США — це вже 17-й квартал поспіль із річним двозначним зростанням доходів.

  • Операційна маржа зросла на 1,2 пункти у річному обчисленні, перевищивши 22%, що робить SSG ключовим двигуном прибутковості для всієї групи завдяки стійкому розширенню маржі.

  • Сегмент Support Services досяг двозначного річного зростання доходів, використовуючи високий попит на апаратні рішення та зосереджуючись на преміальних сервісах, таких як Premium Care і Premier Support Plus.

  • Керовані послуги та пропозиції «as-a-Service», а також Projects and Solutions зросли ще швидше: TruScale Infrastructure-as-a-Service продемонстрував трицифрове зростання річних підписань, а TruScale Device-as-a-Service — двозначне зростання за квартал. Їхня сумарна частка зросла на три пункти в річному обчисленні та склала 58% від загального доходу SSG.

  • ШІ-рішення набирають обертів, особливо у виробничому секторі та ланцюгах постачання.

  • Дивлячись у майбутнє, Lenovo продовжить розвивати платформу Lenovo Hybrid AI Advantage як ключову конкурентну перевагу і зосередиться на рішеннях для цифрового робочого середовища, гібридних хмарних технологіях та рішеннях у сфері сталого розвитку, одночасно створюючи прості та масштабовані вертикальні рішення на основі штучного інтелекту для задоволення найважливіших потреб клієнтів.

Екологічне, соціальне та корпоративне управління

У червні 2025 року Lenovo опублікувала Звіт про екологічну, соціальну та корпоративну відповідальність (ESG) за 2024/25 фінансовий рік. Ключові моменти включали:

  • Детальний прогрес у досягненні цілей Групи зі скорочення викидів до 2030 року, з підтвердженням довгострокової амбіції досягти нульових чистих викидів парникових газів до 2050 року.

  • Екологічний прогрес через участь у циркулярній економіці, зокрема постійне використання перероблених матеріалів у продуктах та надання послуг із сталого розвитку для клієнтів.

  • Сталий розвиток Групи було визнано такими незалежними організаціями, як EcoVadis (Платинова медаль), MSCI ESG Ratings (AAA) та CDP (Перелік A в категоріях клімату, водної безпеки та взаємодії з постачальниками). Корпоративне управління та звітність також було відзначено Золотою нагородою від Гонконгзького інституту сертифікованих бухгалтерів (HKICPA) за найкраще корпоративне управління та ESG.

Нещодавно Lenovo посіла 8-е місце у рейтингу Gartner Top 25 Global Supply Chain із показником ESG 9/10. Цей рейтинг відзначає досконалість у діяльності операцій ланцюга постачання серед світових лідерів у різних галузях, включаючи фармацевтику, автомобільну промисловість, FMCG та технології. Престижний рейтинг Gartner виділяє компанії, які послідовно демонструють лідерство у стратегії та реалізації ланцюгів постачання.

У липні 2025 року Lenovo піднялася на 52 позицію у списку Fortune Global 500. Це досягнення відзначає 16-й рік присутності Lenovo у Global 500 і підтверджує компанію як одну з 500 найбільших у світі за доходами, з найвищим рейтингом у секторі технологій — 13-е місце серед глобальної технологічної галузі.

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини


купить телефон в Одесі, Україна

eStore – інтернет-магазин Apple