
Компанія Meta розробляє розумні окуляри зі штучним інтелектом у співпраці з італійським брендом високої моди Prada, заснованим у 1913 році Маріо Прада (Mario Prada). Точних термінів анонсу пристрою поки немає, але вже відомо, що це стане частиною ширшої стратегії компанії з впровадження своїх технологій в індустрію моди.
Як пише видання TechCrunch, співпраця з Prada, ймовірно, може вказувати на те, що Meta прагне розширити коло партнерів за межами свого довгострокового союзу з найбільшим виробником оптики для модних брендів EssilorLuxottica. Раніше Meta активно співпрацювала з цією компанією та її дочірніми брендами, зокрема Ray-Ban, під брендом якого випустила розумні окуляри з підтримкою ШІ.
Примітно, що Prada не входить до структури EssilorLuxottica, проте останні десятиліття співпрацює з нею у виробництві оптики. Нещодавно сторони продовжили угоду про партнерство.
Продажі окулярів Ray-Ban Meta AI smart glasses уже перевищили кілька мільйонів екземплярів, що експерти оцінили як «успішний запуск» у сегменті носимих пристроїв. Цього тижня компанія також анонсувала партнерство з іншим брендом EssilorLuxottica - Oakley, який виробляє високоякісні окуляри, а також взуття та аксесуари. Джерела повідомляють, Oakley Meta Smart Glasses можуть бути представлені вже найближчими днями - можливо, в п'ятницю, а їхня ціна складе близько $360.