Microsoft і Asus показали портативні консолі Xbox Ally на новій Windows з інтерфейсом Xbox

18:14, 09.06.2025

Останній рік Microsoft і Asus працювали над тим, щоб створити не один, а два портативних пристрої ROG Xbox Ally, які є частиною проєкту Project Kennan. Обидві новинки працюють на базі адаптованої для портативних пристроїв версії Windows і підтримують повноекранний інтерфейс Xbox.

Виконана в білому кольорі ROG Xbox Ally підтримує ігри з роздільною здатністю 720p, а потужніша чорна ROG Xbox Ally X - 900p і 1080p. Обидва пристрої оснащені 7-дюймовим дисплеєм з роздільною здатністю 1080p, частотою оновлення 120 Гц і підтримкою технології VRR. У Xbox Ally використовується раніше не анонсований процесор AMD Ryzen Z2 A у поєднанні з 16 Гбайт оперативної пам'яті LPDDR5x-6400 і твердотільним накопичувачем формату M.2 2280 ємністю 512 Гбайт. У Xbox Ally X за продуктивність відповідає процесор AMD Ryzen AI Z2 Extreme разом із 24 Гбайт ОЗП LPDDR5x-8000 і накопичувачем M.2 2280 на 1 Тбайт.

Обидві консолі мають рукоятки, що робить їх схожими на контролери від Xbox, але з екраном посередині. Рукоятки спроектовані таким чином, щоб користувачеві було зручно тримати пристрій, водночас із цим маючи доступ до всіх елементів управління. У конструкції Xbox Ally X використовуються імпульсні тригери, як і у всіх сучасних контролерах для Xbox. У цій версії консолі також є інтерфейс USB Type-C (Thunderbolt 4), що робить можливим підключення до пристрою потужного зовнішнього прискорювача. На додаток до цього є роз'єм USB-C 3.2 і кардрідер для карт microSD (UHS-II). У більш доступній Xbox Ally передбачено два порти USB-C 3.2.

Усі ці характеристики роблять анонсовані новинки Microsoft дуже схожими на консолі, які вже випустила Asus і які працюють під управлінням Windows. Однак з погляду програмної складової розробники внесли низку змін, які мають зробити комфортнішим процес взаємодії з ОС.

Віце-президент Asus по роботі зі споживачами Шон Йен (Shawn Yen) під час бесіди з журналістами розповів, що його компанія розуміє, що поодинці не вдасться вивести досвід роботи з портативними пристроями на новий рівень. За його словами, деяким геймерам досі «неприємний і незрозумілий» процес управління Windows за допомогою джойстиків і кнопок.

Він також додав, що Microsoft і Asus «поділяють загальну одержимість» представленими портативними пристроями, над якими компанії працювали спільно протягом останнього року. Очевидно, ця одержимість охоплює більш ранню обіцянку Microsoft «об'єднати найкраще з Xbox і Windows разом», унаслідок чого було реалізовано підтримку повноекранного режиму Xbox у Windows, розробленого спеціально для портативних пристроїв. Консолі Xbox Ally не тільки завантажуються безпосередньо в цей інтерфейс, але в нього також легко повернутися в будь-який момент, для чого на корпусі консолі є спеціальна кнопка Xbox.

Під час запуску консолі повноцінний робочий стіл Windows з купою фонових процесів не завантажується. Замість цього Windows відходить на другий план, а користувач взаємодіє з інтерфейсом Xbox, що дозволило звільнити більше пам'яті. Після завантаження пристрою користувач може запустити додаток Xbox PC, щоб отримати доступ до бібліотеки ігор з Microsoft Store, Battle.net і, як стверджує Microsoft, з «інших провідних магазинів».

Очевидно, об'єднана бібліотека ігор дасть змогу бачити ігри з Xbox, Game Pass і всі встановлені на ПК ігри зі Steam, Epic Games Store та інших майданчиків усередині єдиного інтерфейсу. Ідея полягає в тому, щоб користувачі могли безперешкодно запускати будь-яку гру, незалежно від того, чи встановлена вона на портативній консолі, чи транслюється через Xbox Series X через Wi-Fi або з хмари.

На додачу до цього Microsoft переробила застосунок Xbox PC і Game Bar, щоб зробити їх зручнішими для використання на портативних пристроях. Новий інтерфейс Game Bar, наприклад, дасть змогу швидко запускати різні додатки, як-от Discord, і перемикатися між додатками та іграми.

Microsoft і Asus поки що не надали жодних бенчмарків або іншої інформації про продуктивність новинок. При цьому згадувалося, що особлива увага приділялася автономності пристроїв. "У цьому поколінні найважливіше для нас - ефективність. Ефективність - це наша нова суперсила«, - заявив Шон Єн, додавши, що ігри »працюватимуть довше від акумулятора". На початку року AMD заявляла, що процесор Z2 Extreme буде найпотужнішим і найефективнішим у сегменті чіпів для портативних пристроїв. Що стосується Z2 A, то, за чутками, в його основі лежить кристал Van Gogh, як у чіпа з оригінальної Steam Deck.

У Xbox Ally автономність забезпечує акумулятор на 60 Вт-год, що на 50 % більше, ніж в оригінальній ROG Ally. У потужнішій Xbox Ally X батарея на 80 Вт-год, що відповідає акумулятору Ally X і водночас є найбільш ємним акумулятором у портативних консолях. Удосконалена Windows, ймовірно, також зможе вплинути на збільшення часу автономної роботи.

Очікується, що нові портативні консолі Xbox Ally і Xbox Ally X з'являться в продажу наприкінці цього року. Інформація про роздрібну вартість новинок не була озвучена.

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини


купить телефон в Одесі, Україна