Техногігант Китаю компанія Huawei створила в своїх гаджетах нову рекламну платформу

13:51, 21.01.2022

Одна із найбільших компаній світу в сфері телекомунікацій Huawei представила користувачам своїх гаджетів інноваційний інструмент, що значно розширює можливості для ведення бізнесу. Додаток здатний адресувати будь-який рекламний меседж більш ніж 700 млн інтернет-користувачам.

Особливості додатку

Як стало відомо, додаток буде доступний лише на 8 гаджетах Huawei. Завдяки ньому клієнти компаній зможуть отримувати всю важливу інформацію про товари та послуги новим способом. Іншими словами застосунок Huawei Ads зможе створити безперервну комунікацію між робітниками компаній і користувачами девайсів. Наприклад в ньому можна буде побачити рейтинг онлайн казино.

Головні переваги додатку:

  • можливість якісного налаштування таргетованої реклами завдяки присутності штучного інтелекту, смарт банерів та рекомендацій;
  • функціонування мережі об’яв: доступна опція розміщення певних повідомлень на пристроях Huawei в сервісах Huawei Music, Huawei Music чи AppsGallere;
  • повідомлення можуть доставлятись до клієнтів з використанням технології програмної реклами. На сьогоднішній день вона є найбільш популярною та ефективною завдяки відео, рекламі з винагородою, міжсторінковій рекламі, різним видам банерів. Технологія також дає можливість просувати нативно послуги компанії, тобто перетворювати її в цікавий для клієнта контент. На даному етапі доступно біля 10 форматів реклами;
  • зменшення витрат для  компаній на просування завдяки максимально адресному налаштуванню реклами. Це значною мірою сприяє сильному підвищенню рентабельності фінансових вкладень в маркетингову програму. Більш того, в додатку доступна функція оптимізації ціни за один клік, що дуже допомагає в збільшенні конверсії.

Huawei Ads пропонує всім бажаючим використати власний досвід створення високих показників задіяння. Так, клієнтська база нараховує 0,7 млрд активних користувачів на 200 ринках світу. З них біля 83 млн для різних компаній є надзвичайно цінними з точки зору рекламодавця.

Додаткові інструменти для роботи з клієнтами

Додаток пропонує використовувати в роботі компаніям:

  • ретаргетинг: дозволяє тісно взаємодіяти з людьми, що вже бачили оголошення і клікали на нього чи скачували певний додаток.;
  • кастомні (комбіновані) аудиторії: можна об’єднати інформацію згідно з декількома критеріями;
  • Smart extension: інструмент, що працює на основі технології тестування відомої як «Look-alike». Система самостійно шукає людей, чиї демографічні дані чи, наприклад, інтереси подібні до дійсних клієнтів компанії.

Ринок гаджетів в Україні та світі невпинно збільшується. Тому для компаній вже зараз важливо вміти розміщувати ефективну рекламу на всіх мобільних пристроях.

Сукупність всіх переваг, на думку розробників додатку, дасть можливість рекламодавцям отримати принципово нові механізми для популяризації власних послуг і товарів. Huawei Ads – інструмент конкурентний і унікальний. Його можна придбати виключно в Huawei через якусь іншу платформу це зробити неможливо.

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини