
Служба миттєвих повідомлень WhatsApp почне втручатися при спробі увімкнути функцію демонстрації екрану під час відеодзвінка користувача з невідомим контактом. Цю функцію можуть використовувати шахраї в спробах викрасти дані для входу в онлайн-банк або отримати код підтвердження. Аналогічні заходи будуть розгорнуті в Facebook Messenger.
Шахраї часто створюють підроблені особисті сторінки і сторінки брендів, видаючи себе за представників служб клієнтської підтримки банків, авіаперевізників та інших компаній. Вони відстежують справжні сторінки брендів у пошуках коментарів клієнтів, у яких виникли проблеми, а потім надсилають цим людям повідомлення, представляючись співробітниками служби підтримки.
Перед входом у сервіс вони просять потенційну жертву увімкнути демонстрацію екрана, щоб отримати конфіденційні дані — побачити паролі відразу їм, як правило, не вдається, але їхньою здобиччю може стати ім'я користувача або інші відомості для відправлення запиту на зміну пароля. Вони також бачать, як на екрані жертви з'являється код підтвердження. Тепер, повідомили в Meta, WhatsApp виводитиме повідомлення про неприпустимість демонстрації екрану незнайомим людям. Аналогічні заходи з'являться і в Facebook Messenger — якщо ШІ виявить спробу шахрайських дій, він розповість про можливу схему і запропонує засоби захисту, аж до блокування підозрілого облікового запису і відправки скарги на нього.
Користувачам месенджерів компанія рекомендувала проявляти крайню обережність у листуванні або під час прийому дзвінків: не повідомляти особисту або фінансову інформацію і пам'ятати, що просто так її зазвичай не запитують. Ще одна рекомендація — в якийсь момент зробити паузу і порадитися з людьми, яким користувач довіряє: якщо співрозмовник вимагає діяти швидко або зберігати спілкування в таємниці, це тривожний сигнал. Нарешті, слід користуватися тільки офіційними каналами обслуговування клієнтів, і завжди дзвонити на офіційну гарячу лінію компанії або звертатися через її сайт. Не можна переходити за посиланнями з електронних листів або миттєвих повідомлень; не слід публікувати скарги на публічних форумах — їх шахраї теж переглядають.