|
||
Як відстежувати ефективність рекламних каналів за допомогою пулу віртуальних номерів
Згідно з дослідженням від Grand View Research, у 2024 році світовий ринок цифрової реклами досяг $488,4 млрд, а до 2028 року прогнозується зростання до $1,164 млрд. Компанії інвестують значні кошти в просування, але не завжди знають, які рекламні компанії приносять найбільше прибутку. Стандартні інструменти як Google Analytics не можуть пов'язати дзвінки з конкретною рекламною кампанією — залишаючи в аналітиці «сліпу зону» https://ringostat.com/uk/virtual-number/. Цю проблему можна вирішити за допомогою пулу номерів — і у цій статті ми детально розглянемо, як саме він допомагає оптимізувати бюджет маркетингу. Що таке пул віртуальних номерівПул віртуальних номерів — це сукупність телефонних номерів, які працюють через інтернет та не прив'язані до конкретного фізичного пристрою чи SIM-карти. Коли вони використовуються в основі технології колтрекінг, це допомагає відстежити джерело дзвінка. Наприклад, рекламний канал чи ключове слово, яке привело до комунікації з клієнтом. Колтрекінг працює за принципом підміни номерів — відвідувач сайту бачить не основний телефон компанії, а віртуальний номер з пулу. Призначення окремих номерів для кожного рекламного каналуЗалежно від типу рекламних каналів, які потрібно відстежувати, застосовують статичний, динамічний або комбінований колтрекінг:
Але саме динамічний колтрекінг розкриває весь потенціал використання пулу віртуальних номерів для аналізу рекламних каналів, тому розглянемо його детальніше. ДинамічнийТехнологія, яка зв'язує кожен дзвінок з конкретним сеансом відвідувача на сайті, а не тільки з рекламним джерелом. Коли одночасно заходить на сайт декілька клієнтів, їм показуються різні підмінні номери. Для відстеження ефективності реклами за допомогою динамічного колтрекінгу необхідно створювати окремі пули віртуальних номерів для різних каналів. Тоді, коли відвідувач перейде з оголошення, наприклад, у Google Ads, система покаже йому підмінний номер з пулу, який закріплений за цим каналом. Це дозволяє точно ідентифікувати джерело кожного дзвінка, навіть якщо на сайті одночасно перебуває багато відвідувачів з різних каналів. Наприклад, колтрекінг від платформи IP-телефонії Ringostat визначає рекламне джерело з точністю до 97%. Використання пулів за джерелами трафіку також допомагає зберігати точність статистики. Якщо підмінних номерів в одному пулі не вистачає і система показує один і той самий номер кільком відвідувачам, це не викривить дані. А стрибок трафіку в одному каналі не вплине на точність статистики в іншому. Відстеження конверсій та аналіз ефективностіАле знати джерело дзвінка — це лише один з кроків. Важливо проаналізувати, дзвінки з яких рекламних каналів перетворюються на конверсії, тобто на цільові дії, як-от запис на консультацію чи безпосередньо продаж. Для повноти даних необхідно інтегрувати колтрекінг з аналітичними системами. В результаті, маркетолог побачить, що 10 дзвінків з Google Ads принесли 2 продажі на суму 50 000 гривень. А не просто — 10 дзвінків з Google Ads. Це дозволить зосередитись на рекламних каналах, які приносять найбільше дзвінків та конверсій. Порівняння ROI різних каналів маркетингуВикористання динамічного колтрекінгу та пулу віртуальних номерів допомагає в порівнянні ROI різних каналів маркетингу. Розглянемо це на прикладі. Компанія витратила по $1000 на рекламу в Google Ads та у Facebook. Оцінка доходу від онлайн-замовлень без колтрекінгу:
На перший погляд, реклама в Facebook значно ефективніша, і можна відмовитися від Google Ads. Але тепер оцінимо дохід з колтрекінгом:
Тепер розрахуємо реальний ROI для кожного каналу:
Ці дані чітко показують, що насправді реклама в Google Ads принесла у 2,5 раза більше прибутку. Оптимізація рекламного бюджету на основі данихЗавдяки відстеженню ефективності кожного каналу, ви можете приймати обґрунтовані рішення щодо оптимізації бюджету. Наприклад, перенаправити гроші з менш ефективних кампаній на більш прибуткові. Ґрунтуючись на аналітиці з прикладу — логічним кроком буде підвищити бюджет на Google Ads шляхом зменшення витрат на рекламу в Facebook. Це дозволить отримувати більше дзвінків та, відповідно, продажів. ВисновокВикористання пулу віртуальних номерів та колтрекінгу усуває «сліпі зони» в аналізу ефективності рекламних каналів та дозволяє точно розраховувати їхню конверсію в продажі та ROI. Це, своєю чергою, дає змогу проводити грамотну оптимізацію бюджету — інвестуючи в прибуткові канали та відмовляючись від збиткових. Джерело: SmartPhone.ua Обговорення новиниКоментариев пока никто не оставил. Станьте первым! Попередні новини
|
|
|