Google представила план оздоровлення ринку інтернет-реклами без розвалу свого бізнесу

20:52, 06.05.2025

Google, яку федеральний суд США раніше визнав монополістом на ринку інтернет-реклами, запропонувала стратегію, здатну, на її думку, відновити здорове конкурентне середовище на ринку і, головне, уникнути примусового продажу платформи Ad Manager.

За підсумками розгляду, заявила Google, суд встановив, що її інструменти для рекламодавців не завдають шкоди конкурентам; будучи незгодною і з тим, що конкуренції шкодить платформа Ad Manager, компанія має намір подати апеляцію. Проте, допустивши правоту суду, Google запропонувала стратегію з відновлення здорового конкурентного середовища. Ця стратегія, зокрема, включає такі заходи:

  • зробити доступними для конкурентів у реальному часі суми ставок з біржі рекламних оголошень AdX;
  • скасувати єдині правила ціноутворення для оголошень і дати видавцям можливість встановлювати різні ціни для різних учасників торгів;
  • узяти на себе зобов'язання не використовувати механізми "першого погляду" і "останнього погляду" під час управління рекламою - в Google Ad Manager вони перестали працювати кілька років тому;
  • подробиці стратегії компанія виклала в окремому документі.

Пропозицію мін'юсту про примусовий продаж Ad Manager у Google назвали такою, що виходить за рамки судового рішення. Компанія підкреслила, що це зручний інструмент, який допомагає видавцям фінансувати свою роботу. Відчуження платформи, висловили в Google побоювання, загрожує збільшенням витрат і може непропорційно вдарити по малому бізнесу.

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини


купить телефон в Одесі, Україна

eStore – інтернет-магазин Apple