Huawei: носимі пристрої стимулюють користувачів більше рухатися

22:09, 22.08.2022

Компанія Huawei опублікувала результати свого останнього дослідження щодо впливу фітнес-трекерів на користувачів під час COVID-19. Хоча можливість пересування у багатьох країнах була обмеженою, дослідження показало, що фізична активність знизилася не в усіх. Користувачі портативних пристроїв або додатків для контролю тренувань були схильні збільшити фізичну активність удвічі порівняно з тими, хто продовжував займатися у звичному режимі.

Дослідження проводилося на основі онлайн-опитування компанії YouGov серед 18 358 респондентів із таких країн, як Китай, Франція, Німеччина, Італія, Велика Британія та США. На відміну від інших компаній, які проводили схожі дослідження, Huawei проаналізувала дані про фактичне використання пристроїв і програм, а не відсоток їхньої продаваності чи завантаження.

«Дивно, але дослідження показало, що найактивніші користувачі цифрового відстеження — це представники вікової групи 55+, — прокоментувала докторка Анна Шнайдер (Dr. Anna Schneider). — У Німеччині, Франції та Італії ці респонденти відстежують ширший спектр показників, ніж молодші користувачі».

Проєкт також доводить, що відстеження фізичної активності з більшою ймовірністю підштовхне користувачів вікової групи 55+ до збільшення інтенсивності вправ, ніж молодше покоління. З цього можна зробити висновок, що популяризація технологій для здоров'я та фітнесу може значно впливати на підвищення фізичної активності серед населення, що старішає.

«Сучасні носимі пристрої і додатки пропонують набагато більше можливостей, ніж пристрої попередніх поколінь. І наше опитування доводить, що користувачі застосовують їх у повній мірі, — сказав Рене Арнольд (Ren? Arnold), віцепрезидент Huawei зі зв'язків із громадськістю, який брав участь у розробці дослідження та аналізі даних. — У середньому покупці трекерів відстежують від чотирьох до п'яти показників, пов'язаних із функціями їхнього тіла та фізичною активністю. Більше 70% користувачів, які відстежують результати, вважають свої пристрої і додатки корисними для досягнення поставленої мети в галузі здоров'я та фітнесу».

Анна Шнайдер є викладачкою бізнес-психології в Університеті прикладних наук Фрезеніус. Понад 20 років вона займається дослідженнями ринку, регулярно консультує державні та приватні організації щодо опитувань і розробки якісних досліджень. Сфери її наукового інтересу — вплив цифровізації на поведінку споживачів та взаємодія людей із новими технологіями. Згідно з результатами досліджень, існує значний потенціал популяризації даних технологій на робочих місцях.

«Співробітники готові до впровадження фітнес-технологій і технологій у сфері охорони здоров'я на роботі, якщо це сприятиме приверненню уваги роботодавців до їхніх потреб, — сказала А. Шнайдер.Приблизно половина опитаних вважає, що було б чудово, якби роботодавці використовували ці нововведення для адаптації перерв до їхніх потреб».

«Ми дуже раді тому факту, що позитивний вплив носимих пристроїв і додатків є справді всеохопним», — продовжив Р. Арнольд, дослідження якого охоплює цифрову економіку, інтернет-політику та оцінку впливу нормативно-правової бази.

На відміну від попередніх досліджень, останнє показало зростання інтенсивності вправ завдяки функції відстеження активності для всіх категорій користувачів із шести країн незалежно від їхніх доходів. Ці результати свідчать про те, що зручність використання пристроїв і додатків так само важлива, як і ціна, коли йдеться про їх широке впровадження. Нові технології у сфері фітнесу й охорони здоров'я створюють інтелектуальний контент і рекомендації, які користувачам набагато легше інтерпретувати та застосовувати для підвищення якості їхніх тренувань. Покупці пристроїв самостійно зчитують вихідні дані у разі використання старіших поколінь девайсів і додатків.

Джерело: SmartPhone.ua


Обговорення новини

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
:)8-):cry:=-):-D:angry::-[:(:devil:,)
укажите цифры с картинки
 

Попередні новини


купить телефон в Одесі, Україна